"Στο φόρουμ μας, αναρτούμε ενημερωτικά θέματα, σχετικά με την ιστορία των Τριγλιανών προγόνων μας, για την ενημέρωση σας,
αφήνοντας ταυτόχρονα μία παρακαταθήκη πληροφοριών, για τις επόμενες γενιές."

Βοήθεια, μέσω κοινής σύνδεσης.

Ξεκίνησε από triglianos - admin foroum, 04 Νοεμβρίου 2016, 01:31:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

0 Μέλη και 1 Επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

triglianos - admin foroum

triglianos - admin foroum

Στο διαδίκτυο, υπάρχουν πολλά εργαλεία, που μπορούν να ενώσουν απομακρυσμένα, δύο υπολογιστές.
Βεβαίως, αυτό εγκυμονεί κινδύνους, αν δεν γνωρίζουμε ή δεν υπάρχει εμπιστοσύνη, στο άτομο που χειρίζεται, τον υπολογιστή που θα συνδεθούμε, αφού μέσω αυτού του εργαλείου, του δίνουμε ελεύθερη πρόσβαση στον υπολογιστή μας, ενώ εμείς δεν έχουμε καμία απολύτως, απέναντί του.

Ως διαχείριση και στα πλαίσια της βοήθειας στα μέλη μας, με όποιον τρόπο και όπως μπορούμε, θέτουμε και αυτή, μέσω του εργαλείου - εφαρμογής Team viewer.





Εάν δεν έχουμε το Team viewer στις εφαρμογές μας, μπορούμε ΔΩΡΕΑΝ να το κατεβάσουμε, από το https://www.teamviewer.com/el/download/windows/ στον υπολογιστή μας.

Εφόσον το εγκαταστήσουμε, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή μαζί μας, στο γνωστό e-mail info@triglianoi.gr, αναφέροντας μας το πρόβλημα που υπάρχει, τις ώρες που ευκαιρείτε ώστε να γίνει η σύνδεση και ότι άλλο θεωρείτε ότι πρέπει να γνωρίζουμε.
Εμείς, θα σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατό, ώστε να βρεθεί η κατάλληλη ώρα σύνδεσης μεταξύ των υπολογιστών.

Η σύνδεση, απαιτεί το ID και τον Κωδικό.
Αυτά μπορούν να δοθούν μέσω του chat μας ή άλλης εφαρμογής, όπως e-mail, κινητό ή κοινωνικά δίκτυα.
Προτιμότερο όλων, βεβαίως είναι το chat του φόρουμ.


Θα χαρούμε, όπως πάντα, να μπορέσει και αυτή η απομακρυσμένη βοήθεια, να σας φανεί χρήσιμη.


Όλοι μαζί, μπορούμε να ενημερώσουμε αυτόν τον χρήσιμο χώρο, ώστε να τον έχουν οι νεώτερες γενιές, ως παρακαταθήκη την ιστορία των προγόνων μας.

Αλλά και να γνωριστούμε, αναπτύσοντας γνωριμίες - φιλίες, ενώνοντας κάθε Τριγλιανό Απόγονο.